duminică, 5 mai 2013

Hristos a înviat !

Hristos a înviat din morţi
Cu moartea pre moarte călcând
Şi celor din mormânturi
Viaţă dăruindu-le...

Un comentariu:

  1. Adevărat, a Înviat!... Natura dă mărturie prin toţi porii.

    De la o colegă, un Remember topîrcenesc (pentru Oreste, cînd va fi la celălalt grai natal):
    LA PAŞTI - de George Topârceanu

    Astăzi, în sufragerie,
    Dormitau pe-o farfurie,
    Necăjite şi mânjite,
    Zece ouă înroşite.

    Un ou alb, abia ouat,
    Cu mirare le-a-ntrebat:
    - Ce vă este, frăţioare?
    Ce vă doare?
    Nu vă ninge, nu vă plouă,
    Staţi gătite-n haină nouă...
    Parcă, Dumnezeu mă ierte,
    N-aţi fi ouă...!

    - Suntem fierte !!!
    Zice-un ou rotund şi frez
    Lângă pasca cu orez.

    Şi, schimbându-şi brusc alura,
    Toate-au început cu gura:
    - Pân' la urmă tot nu scap!
    - Ne găteşte de paradă!
    - Ne ciocneşte cap în cap
    Şi ne zvârle coaja-n stradă....
    - Ce ruşine!
    - Ce dezastru!
    - Preferam să fiu omletă!...

    - Eu, de m-ar fi dat la cloşcă,
    Aş fi scos un pui albastru...!

    - Şi eu, unul violet...!

    - Eu, mai bine-ar fi să tac:
    Aşa galben sunt, că-mi vine
    Să-mi închipui că, pe mine ,
    M-a ouat un.... cozonac !

    De la Culai, cu drag.

    RăspundețiȘtergere