sâmbătă, 21 aprilie 2012

Euchronia: BASARAB NICOLESCU, POETUL ŞI VÂNĂTOAREA DE OAMENI

Euchronia: BASARAB NICOLESCU, POETUL ŞI VÂNĂTOAREA DE OAMENI
 Cezar Ivănescu, un mare poet, a cărui valoare va creşte în timp. Şi un om nu lesne de înţeles, admirat de câţiva, duşmănit de cei fără har. Pe 24 aprilie vom sta înlăcrimaţi la cea de a patra comemorare a nedreptei lui dispariţii. Ion Lazu

Scriitorul zilei: Basarab Nicolescu, n. 23 aprilie 1942, Ploieşti, matematician şi filosof al culturii


Citeşte mai mult: http://ro.wikipedia.org/wiki/Basarab_Nicolescu

Un comentariu:

  1. Mi-a fost greu să mă descîlcesc, spre a ajunge la Euchronia...
    Iar, ce am aflat, nu m-a prea bucurat, de acolo. Efectele incidentului GA (pe care am compătimit-o, preţuit-o, dar numai pînă a ajuns subit suedeză), mi-aduce aminte de bîlciul, iarmarocul şi ţigănia de cînd s-a instaurat la putere-n US proprietarul de poduri, în asasinul decembrie'89.
    Atunci am fost cel mai aproape de Cezar Ivănescu.

    RăspundețiȘtergere